Doar 4% din hotelurile locale sunt afiliate unui brand internaţional. România are printre cele mai puţine camere de hotel afiliate unei mărci internaţionale din regiune. Pe piaţa locală de turism, doar 25% dintre hoteluri au potenţialul de a fi afiliate unui brand hotelier internaţional.

Doar 4% din hotelurile locale sunt afiliate unui brand hotelier interna­ţional, conform unei analize făcute de ZF pe baza datelor Institutului Naţional de Statistică şi STR, companie...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.