Inflaţia record a lovit în plin apetitul de consum în 2022. Cum au reacţionat retailerii? În timp ce românii vânau oferte care să mai tempereze din impactul scumpirilor record, marile lanţuri au redus numărul de promoţii, mai puţin la alimente
♦ Inflaţia este de aşteptat să scadă în 2023, dar asta nu înseamnă că preţurile vor scădea, ci doar nu vor mai creşte la fel de repede ♦ În acest context, consumatorii spun...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Daniel Slăvenie, CEO & partner, Limitless Agency: Piaţa românească de e-commerce a atins pragul de 7 mld. euro şi se află într-un moment de stabilizare
- Hakan Bulgurlu, CEO al Beko: Avem în România un sistem bine pus la punct pentru a alimenta cu electrocasnice întreaga lume. Cea mai mare fabrică a Beko Europe e la Ulmi (Dâmboviţa)
- Cum s-a reformat consumul de carne de pasăre din România: pieptul de pui a devenit preferatul românilor în faţa pulpei şi aripioarelor, odată cele mai populare alegeri
- Neamţ şi Vaslui, liderii regionali ai UE într-un clasament al angajaţilor din agricultură raportat la numărul total de angajaţi din judeţ
- Preţurile pâinii au crescut masiv din 2019 în Germania