Ivan Kissev, director de dezvoltare, Marriott International: România are un potenţial ridicat, ne aşteptăm să adăugăm cel puţin trei hoteluri în portofoliul nostru. Există oportunităţi şi pe litoral
♦ „Pe lângă oportunităţile din Bucureşti, căutăm să ne extindem dincolo de capitală către oraşele regionale cheie, avem planificat Courtyard by Marriott în Cluj-Napoca, precum...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Taylor Swift atrage de cinci ori mai mulţi turişti americani de lux decât Jocurile Olimpice
- Grupul de turism RTK, care are o reţea de peste 3.000 de agenţii de turism afiliate, intră pe piaţa din România şi se va concentra pe segmentul de outgoing
- Premier Restaurants, compania care operează restaurantele McDonald’s în România, a avut afaceri de 1,7 mld. lei, mai mari cu 18% în 2023
- Ziarul Financiar lansează prima ediţie a Top 100 companii antreprenoriale româneşti
- Noile norme UE privind ambalajele interzic anumite tipuri de ambalaje din plastic din 2030, precum cele pentru fructe şi legume proaspete, ambalajele miniaturale pentru produse de igienă din hoteluri sau pungile de transport din plastic foarte subţire