ZF Live. Cătălin Munteanu, director executiv, aria clienţi persoane fizice, Raiffeisen Bank: Smart Market, ecosistemul creat de Raifeisen Bank, creează campanii în care clienţii persoane juridice pot vinde produse sau servicii clienţilor persoane fizice
♦ Discounturile sunt de la 2-3 % până la 20-30%, deci depinde şi de comerciantul pe care pe care îl avem în aplicaţie ♦ Sunt comercianţi dispuşi într-adevăr să încerce...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- SUA ameninţă Raiffeisen cu restrângerea accesului la sistemul financiar american din cauza implicării din Rusia
- Mai mult aer în punga cu cipsuri decât cartofi, batoane de ciocolată exagerat de dulci, conţinuturi extrem de diluate: europenii loviţi de greedflaţie cântăresc costurile înainte de alegeri
- Anuar ZF. Top 100 de companii antreprenoriale româneşti. Ce puteţi citi? ZF a lansat recent prima ediţie a unui anuar dedicat în exclusivitate businessului antreprenorial.
- Bursă. Maib, cea mai mare bancă din Republica Moldova, încheie primul trimestru din 2024 cu un profit net de 18,1 mil. euro, plus 2,3% faţă de T1/2023
- Safety Broker devine oficial parte a brokerului american Acrisure, după ce ASF aprobă noua structură a acţionariatului. Targetul Safety Broker în 2024: prime intermediate de 350 mil. euro