Adrian Ariciu, CEO al Metro România, despre tendinţele anului 2023: Comerţul de proximitate câştigă teren. În contextul creşterii costului de transport, confortul şi proximitatea vor triumfa în oraşele aglomerate. Metro România a obţinut în 2021 afaceri de 7,3 mld. lei, cu 19% mai mari decât în 2020
♦ Este cel mai alert ritm de creştere din comerţul modern şi este un avans like for like, dat fiind că grupul nu a deschis magazine noi ♦ Metro este activ pe segmentul cash &...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Cowboy-ii americani se confruntă cu costuri în creştere şi cu o micşorare istorică a turmelor de vite
- „Vrem comerţ. Un comerţ mai echilibrat.“ SUA au făcut pace comercială cu cel mai bun prieten şi cu cel mai mare duşman
- Europa de Est are propriul război comercial, un nou pas spre fragmentarea regiunii
- ZF Retail Summit 2025. Model de dezvoltare sustenabilă – investiţiile în retail, dublate de investiţii în producţie autohtonă. Motive de optimism din retail: consumul rezistă, investiţiile continuă. Retailerii au încredere în economia locală şi investesc
- Mallurile, hipermarketurile, supermarketurile, ideea de supermarket, împreună cu televizorul color, maşina de spălat automată, clădirea modernă de birouri au fost pentru noi simbolurile unei lumi spre care tânjeam în anii ’90. Toate aceste lucruri câştiga