ANALIZĂ ZF. Radiografia industriei alimentare şi a băuturilor din UE: în România se alocă cel mai mare procent din cheltuieli pe mâncare, dar producătorii sunt pe locul 14 după cifra de afaceri. Liderii pieţei europene sunt în continuare Franţa, Germania, Italia şi Spania, care domină ca business şi industria alimentară şi a băuturilor
♦ Europenii au alocat în 2020 circa 1.400 de miliarde de euro pe mâncăruri şi băuturi, adică circa 21,6% din bugetul lor de cheltuieli ♦ Ca pondere din ...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Agricultura românească. Noi tehnologii şi provocări. Fermierii din Galaţi fac diferenţa în balanţa comercială agroalimentară: Exportăm 30-40 de camioane cu castraveţi şi pepeni lunar, mare parte spre Ucraina
- Daniel Donici, Artesana Tecuci: „E foarte bine că există programe care ajută oamenii să se reintegreze pe piaţa muncii. Dar unde găseşti oameni care au lucrat o viaţă în siderurgie să vină să lucreze într-o fabrică de brânzeturi?“
- Farmavet, afaceri de 270 mil. lei din medicamente de uz veterinar: „Vrem să extindem capacitatea de producţie“
- C&A deschide patru magazine în 2024. „Avem în plan să extindem reţeaua“
- Grafic: Evoluţia importurilor şi exporturilor principalelor categorii de alimente