Intercontinental a revenit în România, iar sigla brandului stă acum pe Athénée Palace Bucharest, parte a grupului hotelier ANA Hotels. Restaurarea hotelului va depăşi 40 mil. euro. Noua strategie de dezvoltare a hotelului se bazează în special pe turismul de business

♦ Anul 2023 reprezintă anul revenirii brandului hotelier Intercontinental pe piaţa locală, de data aceasta în Piaţa George Enescu, la doi paşi de Ateneul Român. Hotelul...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.