Octavian Ichim, CEO al Schwarz Global Services: Platformele online pe care le folosim trebuie să fie scalabile, uşor de reconfigurat, timpul de publicare al unor modificări fiind redus la nivel de zile, chiar ore
♦ „Sunt zone unde standardizarea a adus multe beneficii, însă, sunt şi arii de business unde dezvoltăm soluţii de la zero, pentru că doar aşa eficientizarea procesului de business ne...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Investiţii în metale preţioase. Care este interesul românilor de a cumpăra lingouri de aur? Urmăriţi ZF Live luni, 06 mai, ora 12:30, o discuţie cu Dimo STEFANOV, CEO Tavex
- Cum poate câştiga înotul teren în România? Care sunt investiţiile din spatele unui club de înot? Urmăriţi ZF Live luni, 06 mai, ora 12:00, o discuţie cu Bogdan CREŢU de la Aqua-Sport
- Compania Bolt a ridicat o finanţare 220 de milioane de euro şi se pregăteşte pentru listarea la bursă
- eMAG a adus încă 20 mil. lei la capitalul social al companiei din spatele platformei Tazz
- Daniel Slăvenie, CEO & partner, Limitless Agency: Piaţa românească de e-commerce a atins pragul de 7 mld. euro şi se află într-un moment de stabilizare