Lovitură majoră pentru industria de publicitate online: livrarea de reclame personalizate pe baza monitorizării video-urilor şi postărilor care atrag atenţia utilizatorilor, declarată ilegală în UE în cazul Meta (Facebook şi Instagram)

♦ Cazul porneşte de la două plângeri formulate în 25 mai 2018, imediat după intrarea în vigoare a GDPR, în Austria şi Belgia ♦ Dacă nu va putea livra reclame personalizate,...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.