Inflaţia a lovit în plin industria de lux din România: după o creştere de 22% în 2021, vânzările de genţi, bijuterii, ceasuri sau alte produse de lux au mai crescut cu doar 1%. Segmentul de lux este, de regulă, cel mai puţin afectat în crize

  ♦ Anii de pandemie au fost însă unii cu vânzări record pe această piaţă, dat fiind că banii au fost mulţi şi ieftini, iar oamenii au stat în casă şi au cheltuit mai...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.