Călin Popescu, un antreprenor cu experienţă în vânzarea de produse proaspete, pariază pe peştele de captură din Marea Neagră, cu care a reuşit să intre în reţelele Carrefour şi Auchan. „Mi s-a părut o idee foarte bună, pentru că avem Marea Neagră lângă noi şi nu aveam produse din Marea Neagră în supermarketuri.“

Călin Popescu, un antreprenor cu experienţă de peste un deceniu în vânzarea de produse proaspete în retail, a hotărât în urmă cu un an să parieze pe o nouă idee de business, peştele...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.