Analiză. Vânzările de electro-IT şi mobilă au trecut în teritoriu negativ în 2022 după ce în pandemie acestea au fost produsele-vedetă

♦ În 2020, primul an de criză sanitară, vânzările de astfel de articole de folosinţă îndelungată au crescut cu 7,8%, cea mai bună evoluţie dintre toate segmentele de comerţ...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.