Deloitte: Companiile de comunicaţii, media şi comerţ investesc aproape 90% din bugetul de promovare în marketing digital; companiile din sănătate şi energie alocă doar 50%
Companiile din majoritatea industriilor direcţionează mai mult de jumătate din bugetul de marketing (58%) către activităţi din mediul digital, potrivit celei mai recente ediţii a studiului...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Investiţii în metale preţioase. Care este interesul românilor de a cumpăra lingouri de aur? Urmăriţi ZF Live luni, 06 mai, ora 12:30, o discuţie cu Dimo STEFANOV, CEO Tavex
- Cum poate câştiga înotul teren în România? Care sunt investiţiile din spatele unui club de înot? Urmăriţi ZF Live luni, 06 mai, ora 12:00, o discuţie cu Bogdan CREŢU de la Aqua-Sport
- Reportaj WSJ de la Adunarea Generală a Acţionarilor Berkshire: Warren Buffett laudă Apple după ce Berkshire Hathaway şi-a redus participaţia. Istoricul investitor îi aduce un omagiu şi regretatului său partener de afaceri Charlie Munger
- Afaceri de la zero. Povestea românilor care au renunţat la locurile de muncă şi au mizat pe o afacere bazată pe un mestesug. Acum produsele lor sunt cumpărate de oameni din toată lumea
- Opinie Dragoş Damian, Terapia Cluj: 4 mai e o zi specială, merită să vă relaxaţi şi să uitaţi de toate lucrurile care vă supără