Susana Laszlo, Cosmetic Plant: În 2023, majorările de preţuri vor continua, iar promoţiile vor constitui un trend important. Compania Cosmetic Plant din Cluj a raportat anul trecut afaceri de 11,9 mil. lei, cu 6% peste nivelul din 2020
Susana Laszlo, director general şi acţionar al producătorului clujean de cosmetice Cosmetic Plant, spune că 2022 a fost un an atipic, cu multe evenimente şi cu un context economic...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Retailerul irlandez Primark vrea să deschidă al 4-lea magazin din România în centrul comercial Vivo! din Cluj-Napoca
- Lidl, pe locul 6 în topul importatorilor locali, cu importuri de 1,5 -2 mld. euro. De ce? „Noi importăm direct“
- Lidl este al 6-lea cel mai mare importator din România, cu importuri directe estimate la 1,5-2 mld. euro. Cum explică?
- Afaceri de la Zero. Costin Bădilă a pus oraşul Avrig pe harta berii artizanale şi vrea să ajungă în mai multe locaţii cu brandul AuGustA
- ZF 15 minute cu un antreprenor, un proiect Ziarul Financiar şi Alpha Bank. Mizar, un producător şi retailer de modă din Bacău, vrea să îşi dubleze numărul de magazine, până la 40 de unităţi