Mărcile private ale retailerilor ar putea face diferenţa în vânzarea pastelor în 2022, pe o piaţă evaluată la 400 mil. lei anul trecut

♦ Piaţa pastelor a crescut cu doar 4% în 2021 comparativ cu 2020, după un avans important la începutul pandemiei, de circa 15-20%, conform jucătorilor din piaţă ♦ Anul acesta,...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.