Analiză ZF. Ce s-a întâmplat în comerţul modern în 2022: Două reţele n-au deschis magazine noi, patru au accelerat expansiunea, iar două au pus frână în ceea ce priveşte inaugurările
♦ Auchan, Profi, Lidl, Penny, Kaufland şi Cora au deschis în primele zece luni din acest an aproape 250 de magazine noi, cu circa 25 mai puţine ca în perioada similară din 2021 ♦ Metro...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Antoanela Comşa, Deputy CEO Meta Estate Trust : Studiem şi investitii în sectorul comercial şi de hoteluri. Randamentele nu sunt la fel de mari ca în rezidential, dar credem în creşterea pietei
- Românii au găsit o alternativă „de post“ pentru a-şi păstra tradiţia de a mânca mici de 1 Mai, sărbătoare ce are loc înaintea Paştelui: micul vegan devine vedeta zilei
- Arthur Rădulescu, MerchantPro: Vom ajunge să căutăm să cumpărăm şi pe ChatGPT
- Din efectele schimbărilor climatice: construcţiile, turismul, agricultura îşi schimbă sezonalitatea
- Avertisment: îngrăşămintele ruseşti sunt noile gaze pentru Europa