Analiză ZF. Ce s-a întâmplat în comerţul modern în 2022: Două reţele n-au deschis magazine noi, patru au accelerat expansiunea, iar două au pus frână în ceea ce priveşte inaugurările

♦ Auchan, Profi, Lidl, Penny, Kaufland şi Cora au deschis în primele zece luni din acest an aproape 250 de magazine noi, cu circa 25 mai puţine ca în perioada similară din 2021 ♦ Metro...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.