Analiză ZF. Cum a ajuns comerţul online din prinţ, cerşetor? Apetitul pentru shopping virtual a scăzut în 2022, februarie fiind ultima lună cu vânzări pe plus. În pandemie, ritmul de creştere ajungea şi la 40%

♦ În fiecare din ultimele şapte luni, cifra de afaceri din comerţul online cu amănuntul a scăzut faţă de aceeaşi lună din 2021, declinul variind între 1,2 şi 12,4% ♦ Spre...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.