Tabloul consumului privat la început de toamnă: Consumul de alimente scade, dar pentru modă şi cosmetice există apetit de shopping. Deschiderea şcolilor şi traficul de pe şosele se vede şi în vânzările de carburant

♦ Cifra de afaceri în comerţul cu amănuntul, cel mai important indicator pentru consumul privat, a crescut în septembrie 2022 versus aceeaşi lună a anului trecut cu 2,5% în serie...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.