ZF Live. Vasi Dragomir, consumer insights leader la NielsenIQ România & Bulgaria: Românii sunt foarte atenţi la preţuri, sunt mai vigilenţi, 28% ştiu exact preţul cumpărăturilor iar 70% urmăresc preţul. Nivelul de încredere al consumatorilor a atins cel mai jos punct de când a început măsurătoarea, din 1995

♦ Această încredere este indicatorul pentru disponibilitatea de-a cheltui ♦ Studiul arată că 90% dintre români trăiesc cu impresia că preţurile alimentelor cresc, percepţia...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.