Atuurile pieţei româneşti de suplimente alimentare: dimensiunea şi oamenii. „Consumatorii sunt mai preocupaţi de sănătatea lor, se uită mai mult spre prevenţie“. Piaţa vitaminelor şi a suplimentelor alimentare este de circa 2 miliarde de lei în România, din datele Euromonitor

  ♦  „România este pentru noi o piaţă foarte importantă din perspectiva dimensiunii şi a oportunităţilor“, spune Bedros Kalfayan, CEO Sun Wave Pharma, companie locală,...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.