Afacerile Carrefour au crescut cu 5,8% la nouă luni, de trei ori mai lent decât inflaţia, semn că doar scumpirile ţin businessul pe plus. Grupul francez are în România 379 de magazine sub mai multe formate şi vânzări (cu TVA) de 1,86 mld. euro după primele trei trimestre din 2022

Retailerul francez Carrefour, prezent pe piaţa locală de mai bine de două decenii, şi-a majorat vânzările din România cu 5,8% în primele nouă luni din 2022 faţă de aceeaşi perioadă a...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola
Read this article in English on www.ZFEnglish.com

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.