Irina Bejan, Euroins: Piaţa de retail din asigurările de sănătate nu este păguboasă. Un produs accesibil nu înseamnă rabat la calitate. Se pot acoperi 3-5 episoade de îmbolnăvire pe an la un preţ accesibil

♦  Dacă vorbim de produsele cele mai simple, acestea pornesc de la pachetele de bază şi ajung şi la produse mult mai scumpe. Avem pachete care, de exemplu, la 100 euro pe an, mai...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.