Videoconferinţa ZF & BRD „Cercetare – inovare prin programul operaţional 2021-2027“.

Doina Vîlceanu, ContentSpeed: Dacă pandemia a împins companiile din România să-şi facă orice fel de prezenţă în comerţul online, acum trebuie să facem investiţiile serioase în această direcţie

♦ „Nu mai vorbim despre site-uri mici, ci despre nişte aspecte precum canale de vânzare ale companiilor, care ar trebui să fie perfect funcţionale şi integrate cu celelalte fluxuri...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.