Impactul inflaţiei asupra comportamentului de consum de sărbători: Unu din trei români va cumpăra mărci private de Crăciun, faţă de doar unu din şase europeni

♦  Mărcile private sunt cunoscute pentru că au preţuri mai mici cu până la 30% faţă de brandurile consacrate. Scumpirile pe bandă rulantă la alimente, bunuri de îngrijire...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.