Cele mai dinamice companii din România. Agricultură: Record după record în 2021, secetă în 2022
Agricultura, un sector estimat la circa 50 de miliarde de lei, care generează 4% din PIB-ul României, a ieşit puternic în relief anul trecut, datorită producţiei record de cereale, a...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Câte lozinci mai suportă agricultura românească? Cum se discută viitorul agriculturii între marii fermieri şi marii retaileri, fără procesatorii care pot rezolva deficitul comercial agroalimentar de 5 miliarde de euro
- Cătălin Stroe, Ruris: Vom lansa un tractor care va costa jumătate faţă de unul chinezesc, dar cu o filozofie diferită: nu vrem să fabricăm doar maşini scumpe, ci să păstrăm valoarea în România şi să investim în echipele noastre de cercetare şi dezvoltare
- Bursă. Agroland mizează pe o comunicare mai bună cu investitorii pentru creşterea preţului acţiunilor. Nu reflectă dublarea businessului, spune CEO-ul
- Afaceri de la Zero. Familia Neculai a pariat mai întâi pe o cultură de fructe de pădure şi pe brandul Continental Berries, iar apoi s-a dezvoltat şi în agroturism cu Berryland. „Doar din fonduri europene am investit circa 2,5 milioane de euro.“
- Kosarom, grupul de firme din industria cărnii deţinut majoritar de familia Apostol, are 26 mil. lei pentru investiţii în 2025, dublu faţă de anul trecut. Banii merg spre extinderea fermelor, a reţelei de magazine şi instalarea de panouri fotovoltaice