A treia oară-i cu noroc: Mesopotamia merge cu un restaurant la Bucur Obor în spaţiul unde a fost mai întâi McDonald’s şi apoi Auchan. Decizia Mesopotamia de a se aşeza la parterul Bucur Obor vine în contextul în care zona este una cu trafic intens, iar centrul comercial nu mai are nicio ancoră pe zona HoReCa, ci doar covrigării şi patiserii
♦ La începutul anului, reţeaua Mesopotamia număra 53 de unităţi de tip fast-food, un segment în plină dezvoltare în România deja de mai mulţi ani.
Lanţul de restaurante...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- ECOTIC: Jumătate dintre români cred că este important să recicleze aparatele electronice mici şi bateriile portabile uzate; 21% îşi înlocuiesc mobilul chiar dacă este perfect funcţional, iar 50% dintre ei îl păstrează şi pe cel vechi
- Zabka intră oficial pe piaţa de retail din România: Primul magazin sub brandul Froo este deschis în zona Piaţa Progresul din Bucureşti
- Premierul Marcel Ciolacu: Unii comercianţi au scăzut gramajul, dar au lăsat preţurile la fel de mari
- Cushman & Wakefield Echinox: Firmele de producţie, cele mai active pe piaţa închirierii de spaţii industriale în T1. Livrările de spaţii noi s-au redus la jumătate faţă de 2023
- Cum poate avea România mai mulţi absolvenţi de CFA? Urmăriţi o EDIŢIE SPECIALĂ ZF LIVE joi, 9 mai 2024, de la ora 13.00