Reportaj. Salonul Auto de la Paris: Renault şi Dacia au ţinut capul de afiş. Chinezii, tot mai prezenţi pe măsură ce tot mai mulţi constructori europeni abandonează ideea de salon auto
Ediţia din 2022 a Salonului Auto de la Paris, la patru ani de la ultima organizată înainte de pandemie, arată cu totul diferit. De la un salon unde cei mai mulţi constructori doreau să...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Misterele pieţei RCA continuă. Preţurile pentru o poliţă RCA au crescut cu 15% până la 46% din aprilie 2023 până în prezent. Ce se întâmplă de fapt cu preţurile
- Grafic: Evoluţia primelor brute subscrise de Groupama Asigurări
- Grafic: Top 20 companii antreprenoriale
- Surse: preşedintele american Joe Biden va impune tarife pe maşinile electrice din China
- Misterele pieţei RCA continuă. Preţurile pentru o poliţă RCA au crescut cu între 15% şi 46% din aprilie 2023 până în prezent. Ce se întâmplă de fapt cu preţurile şi cum au crescut atât de mult în perioada unei plafonări?