ZF/iBanFirst Regional Business Summit „Cum se pot extinde internaţional companiile din estul Europei“. Este un moment bun pentru investiţii în expansiunea la nivel internaţional, în ciuda provocărilor. Investitorii pun banii pe masă dacă cifrele sau povestea antreprenorului sunt bune
Este un moment bun pentru companiile din Europa de Est să se extindă la nivel internaţional, iar investitorii sunt gata să finanţeze expansiunea dacă businessul este promiţător şi dacă...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Caravana de business a Ziarului Financiar, un proiect susţinut de Banca Transilvania. Doi ani, şapte oraşe şi aproape 200 de poveşti de business şi cultură
- Grafic: Topul celor mai mari exportatori de produse de patiserie, biscuiţi
- Raiffeisen Bank şi Banca de Investiţii şi Dezvoltare semnează o convenţie de garantare pentru IMM-uri, cu acoperire de până la 80% din valoarea finanţărilor
- Ştefan Bărbulescu, fondator, Angus Farm: Am început în 2017 exclusiv cu exporturi, acum 60% vindem în România
- ZF 15 minute cu un antreprenor. Balkanica, firmă care distribuie produse autohtone în comunităţile de români din Europa şi SUA, vrea să intre pe piaţa locală cu bunuri din regiune. „Distribuim deja 80 de articole din Bulgaria, din Turcia şi vrem şi din al