Studiu Mastercard: Obiceiurile de consum ale românilor nu s-au schimbat fundamental în ultimii trei ani. Weekendul rămâne intervalul preferat pentru cumpărăturile alimentare
Obiceiurile de consum ale românilor nu s-au schimbat substanţial faţă de perioada de dinainte de pandemie, înregistrându-se totodată o uniformitate în ceea ce priveşte distribuţia...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Mustafa Tiftikcioglu, CEO al Garanti BBVA România: Anul 2026 se conturează ca o perioadă de reaşezare pentru economia României. Pentru mediul de afaceri local, 2026 va fi un an al redresării şi al concentrării pe perspectivele pe termen mediu
- CEC Bank pentru afaceri româneşti. Alin Copîndeanu, Tudor Personal Tailor: Generaţia tânără este un asset pentru noi pentru că vrea să facă business şi e foarte atentă cu brandul personal
- Caravana de business a Ziarului Financiar, un proiect susţinut de Banca Transilvania. Doi ani, şapte oraşe şi aproape 200 de poveşti de business şi cultură
- Caravana de business a Ziarului Financiar, un proiect susţinut de Banca Transilvania: doi ani, şapte oraşe şi aproape 200 de poveşti de business şi cultură. Ce urmează?
- Cum se anunţă anul 2026 în economie şi în business? Urmăriţi ZF Live miercuri, 17 decembrie, ora 12.30, o discuţie cu editorii ZF