TENDINŢE ÎN BUSINESS. Cum arată viitorul comerţului? Unii dintre marii retaileri online fac paşi către magazine fizice în căutarea clienţilor care preferă să iasă la cumpărături
♦ Grupul polonez CCC, unul dintre cei mai importanţi jucători din retailul local de încălţăminte după cifra de afaceri, deschide în centrul comercial Mega Mall un magazin offline...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Golden Foods Snacks, producătorul seminţelor Elmas, face 7% din vânzări în Europa şi Australia
- ZF Investiţi în România! Un proiect ZF şi CEC Bank. Familia Popescu, care a fondat producătorul de prăjituri Natural, va începe construcţia unui hotel Hampton by Hilton în Slatina. Hotelul va avea circa 75 de camere
- ZF Investiţi în România! Un proiect ZF şi CEC Bank. Alexandru Haită, Măgura Zamfirei: Avem planuri de investiţii de 2-3 mil. euro. Vrem să producem malţuri pentru whisky-ul nostru şi carne de Mangaliţa cu furaje rezultate în urma distilării ginului
- Lanţul Cărtureşti continuă extinderea în provincie: a intrat cu librării noi în malluri din Piteşti şi Satu Mare şi urmează o deschidere în Ilfov. „În T1 am avut o creştere cu 8% a cifrei de afaceri“
- Retailerul polonez Martes Sport îşi face loc pe piaţa de echipamente sportive, evaluată la 3,3 mld. lei