Istoria zbuciumată a Blue Air, cel mai puternic brand antreprenorial românesc din aviaţie: vânzarea brandului, concordat preventiv pentru a evita insolvenţa, plan de salvare în pandemie, trei manageri în ultimele şase luni şi un anunţ şoc pentru mii de pasageri

♦  Sute de pasageri pregătiţi de îmbarcare în aeronavele Blue Air au aflat marţi, 6 septembrie, că operatorul a anulat toate zborurile programate, invocând faptul că Ministerul...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.