Cum a ajuns Blue Air, cel mai mare business antreprenorial din transporturi, în situaţia de a-şi anula toate zborurile de la o oră la alta, măsură ce a afectat 54.000 de pasageri
Blue Air, cel mai puternic brand antreprenorial românesc din aviaţie şi a doua cea mai mare companie aeriană după numărul de pasageri pe piaţa locală, şi-a lăsat pasagerii în...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Grafic: Cele mai mari 30 de insolvenţe din primele cinci luni din 2025
- Grafic: Evoluţie producţie şi exporturi de autovehicule Ford Otosan, din Turcia şi România
- Grafic: Evoluţia producţiei de automobile Ford între 2024 şi 2025
- Grafic: Cum arată destinaţia exporturilor Ford Otosan Craiova în T1/2025
- Germania a pus ochii pe şoferii polonezi