CBRE: Din totalul achiziţiilor în retail din CEE, cumpărăturile online reprezintă 15%, iar în 4 ani procentul se va majora la 20%. România este pe primul loc în regiune la cheltuielile pe alimente în magazinele fizice

Ponderea vânzărilor online în Europa Centrală şi de Est a crescut cu 9 puncte procentuale în ultimii cinci ani, până la 15%, iar în următorii 4 ani se estimează că procentul se va...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola
Read this article in English on www.ZFEnglish.com

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.