Dezvăluire din Raportul Prosus, acţionarul majoritar al eMAG: Grupul eMAG a avut în anul fiscal 2022, încheiat în martie, venituri de 2,3 mld. dolari, plus 3%, cu o pierdere de 34 mil. dolari. Excluzând impactul investiţiilor, businessul de bază al eMAG a livrat un profit de 17 mil. dolari pentru anul fiscal 2022

Grupul eMAG, unul dintre principalii jucători de pe piaţa de retail online din regiune, care are cel mai mare business în România dar are o prezenţă puternică şi în Ungaria şi Bulgaria,...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.