Dezvăluire din Raportul Prosus, acţionarul majoritar al eMAG: Grupul eMAG a avut în anul fiscal 2022, încheiat în martie, venituri de 2,3 mld. dolari, plus 3%, cu o pierdere de 34 mil. dolari. Excluzând impactul investiţiilor, businessul de bază al eMAG a livrat un profit de 17 mil. dolari pentru anul fiscal 2022
Grupul eMAG, unul dintre principalii jucători de pe piaţa de retail online din regiune, care are cel mai mare business în România dar are o prezenţă puternică şi în Ungaria şi Bulgaria,...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Proiectul MultiversX din Sibiu (fostul Elrond), inclus de Forbes SUA într-un top 20 global al „blockchain-urilor care nu sunt bune pentru nimic”, respectiv „au o utilitate redusă înafara tradingului speculativ de crypto”
- eMAG continuă seria shop-in-shop şi lansează Hair & Make-up Shop, cu produse pentru îngrijirea părului, aparate de styling şi produse de make-up
- Pariu pe IT-ul autohton: unii dintre cei mai mari retaileri din lume deschid în România nu doar magazine, ci şi centre de tehnologie
- Top 5 cele mai vizitate site-uri, 25 aprilie 2024
- Aplicaţia zilei. Linga: Books with translations