Lidl: Avem articole marcă proprie pentru aproape fiecare categorie de produs pe care o comercializăm. Unele mărci private au devenit branduri în sine. Discounterul german este singurul din piaţă unde ponderea mărcilor proprii este de 80% din totalul articolelor de la raft

Lidl, liderul pieţei locale de comerţ alimentar după cifra de afaceri, a acoperit toate categoriile de produse pe care le comercializează cu mărci private, iar asta se poate dovedi un...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.