Bucureşti, Cluj şi Oradea, pe harta tranzacţiilor hoteliere: trei tranzacţii cu active hoteliere au fost semnate în primele şase luni. Conform raportului Cushman & Wakefield Echinox, tranzacţiile hoteliere au reprezentat 6% din totalul tranzacţiilor din piaţa imobiliară
În primele şase luni din acest an, piaţa hotelieră locală a înregistrat doar trei tranzacţii, fiind vorba de hoteluri din Bucureşti, Cluj şi Oradea, conform datelor de la Cushman &...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Cum a ajuns vecinul de la etajul trei să concureze cu marile hoteluri? Apartamentele în regim hotelier au format o piaţă care a crescut sub radarul autorităţilor, dar sunt surse clare de evaziune fiscală, arată programul guvernului Bolojan. Cum va face AN
- Şase ani de Afaceri de la Zero şi primii noştri milionari. Alexu Toader, Viscri 32: Când am făcut restaurantul, nimeni nu se aştepta să reziste. Astăzi îl ţinem deschis nouă luni din an şi suntem cel mai mare angajator din sat
- Grafic: Veniturile şi profitul net generate de Sucursala Praid şi de Salrom
- Cât genera salina Praid din businessul Salrom: În ultimii 10 ani investiţiile la Praid s-au ridicat la 50 mil. lei, dar Administraţia Bazinală Mureş trebuia să facă lucrările hidrotehnice. Nu avem asigurări pentru saline. Până în acest moment, vina este a
- Guvernul se uită pentru prima dată după bani la Google, Facebook, Airbnb, Booking, Wizz Air, Temu sau Shein, firme care fac afaceri de sute de milioane de euro sau miliarde local dar declară foarte putin sau deloc in Romania. Ce va reuşi să facă?