Analiză ZF. O piaţă „cu de toate“, în plină efervescenţă: Patru dintre cei mai mari „shaormari“ fac afaceri de 100 mil. lei din apetitul românilor pentru fast-food. Piaţa totală e însă de zece ori mai mare, deşi foarte fragmentată

♦ Socului Kebap, Dristor Kebap, Shaormeria Băneasa şi Calif sunt unele dintre cele mai cunoscute şi populare nume din piaţa de shaormerii din România ♦ Pe lângă aceste afaceri...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.