Cum a reuşit aeroportul din Iaşi să devină al treilea cel mai mare terminal din ţară după ce a depăşit Timişoara? Criza refugiaţilor, chartere în creştere şi noile destinaţii au dus în sus traficul aerian.
♦ Aeroportul din Iaşi a avut în primele şase luni din acest an 690.000 de pasageri, peste nivelul din 2019 şi cu aproape 200.000 mai mulţi faţă de aeroportul din Timişoara, care...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Maşinile fabricate în România la Mioveni, Dacia, şi la Craiova, Ford-Otosan, ajung în 60 de ţări. „Cerere există în continuare“
- Prima flotă de Transit Courier „de Craiova“: 63 de utilitare produse în România de Ford Otosan Craiova au fost comandate de un furnizor telecom
- Concedieri în auto: Leoni închide fabrica din Luduş care a rezistat zece ani. 200 de salariaţi rămân fără loc de muncă dacă nu acceptă mutarea la Arad sau Bistriţa
- ZF Live Răzvan Szilagyi, AIC Trucks. De la fonduri mutuale la vânzarea de camioane. Cum să faci business pe piaţa camioanelor?
- Miliardarul francez Vincent Bollore ar putea construi o megauzină de baterii între Franţa şi Germania