BT Direct, diviza de consumer finance a grupului Banca Transilvania, şi Flanco lansează un card de credit, prin care clienţii primesc înapoi 5% din valoarea cumpărăturilor
BT Direct, diviza de consumer finance a grupului financiar Banca Transilvania, printr-un parteneriat cu Flanco lansează cardul de credit Cardul Direct de la Flanco, care aduce clienţilor...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Bursă. Efectul secundar al maximelor istorice de la BVB: Metropolitan îşi reduce expunerea la Banca Transilvania din cauză că depăşea 5% din activ
- Dilema preşedintelui Fed: Economia americană este prea puternică pentru reducerea dobânzilor
- Japonia, ţara în care tot Occidentul ar trebui să vadă un avertisment pentru propriul viitor
- ZF/FirstBank Lecţii de Business. Armand Domuţa, Restart Energy: Cel mai important pas este trecerea de la antreprenor-jucător la antreprenor-antrenor de echipe
- Bursă. Maxime istorice pe Banca Transilvania şi OMV Petrom, după creşteri de 2,6% şi 2,5% în şedinţa de joi