GfK: Patru din zece gospodării au cumpărat bunuri de larg consum online în 2021 şi alte 1,8 milioane de gospodării pot fi atrase pe termen mediu şi lung, până la o pondere de 63%

Comerţul online de bunuri de larg consum a ajuns la o penetrare de 40% în rândul gospodăriilor din România în 2021 şi are potenţial de a atrage alte 1,8 milioane de gospodării pe termen...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.