Videoconferinţa ZF Economia Verde – Revoluţie în cumpărături: ce înseamnă Sistemul Garanţie-Returnare? „Anul 2023 este reperul de timp pe care îl avem pentru pornirea sistemului“
Investiţiile de circa 100 mil. euro care sunt necesare pentru a pune la punct Sistemul Garanţie-Returnare (SGR) în România nu sunt o problemă, deoarece bani există, însă înainte de toate...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- De la croitor la creator. Poate România să folosească experienţa producţiei în sistem lohn pentru a-şi dezvolta propriile branduri de modă? Şansa industriei textile stă în producţia cu valoare adăugată
- Antreprenori locali. Producătorul de şerveţele umede Europack din Constanţa, plus 20% în afaceri la cinci luni: „Am crescut şi la export, unde vindem 30% din producţie, dar şi pe piaţa locală“
- „Şi dacă nu luăm finanţare europeană, de unde luăm bani? Sistemul bancar este destul de mic, când vrem să facem investiţii mari care să rivalizeze cu cele ale producătorilor europeni şi mondiali trebuie să atragem surse mari de finanţare“
- Bursă. Acţiunile Purcari au crescut cu peste 40% de la anunţul polonezilor de la Maspex privind oferta publică de preluare a companiei
- Brand românesc „made in străinătate“: napolitana Joe, crema Elmiplant, ciocolata Poiana şi detergentul Dero au ajuns să fie importate în ţara lor mamă. Cum?