Ceaiul verde şi cel negru au împreună mai puţin de 10% din piaţa românească de profil, vânzările cumulate fiind de doar 7,5 mil. dolari
♦ Românii preferă ceaiurile de fructe şi pe cele din plante ♦ Aceste segmente au peste 90% din vânzări.
Consumatorii români au cheltuit anul trecut 81 de milioane de...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Contra curentului. Cine sunt antreprenorii care şi-au vândut businessurile create în capitalism şi le-au recuperat când acestea au întâmpinat probleme?
- ZF SPECIAL. Top 100 companii antreprenoriale, prima ediţie. Ce nu ştii despre antreprenorii români?
- Care sunt cele mai mari 100 companii antreprenoriale româneşti, cine sunt acţionarii şi ce cifre au în spate? ZF lansează astăzi prima ediţie a unui anuar dedicat exclusiv businessului antreprenorial românesc care are ca punct de pornire compania şi rezul
- Sorin Pâslaru, ZF. Top 100 companii antreprenoriale: Există capacitate financiară la marile firme antreprenoriale pentru a susţine cercetarea şi producţia prin investiţii pe termen lung. E timpul să treacă la inovaţie
- Premierul Marcel Ciolacu cere ca producătorii şi retailerii să semnalizeze pe ambalaje şi la raft dacă gramajele produselor au fost reduse fără ca preţurile să scadă în consecinţă