Andy Fang, şeful diviziei consumer a Huawei: Gadgeturile purtabile şi produsele audio au ajuns la o pondere de 30% din vânzări în acest an. Firma a avut în 2021 afaceri de 1,5 mld. lei în România, în scădere faţă de anul anterior
♦ În primele luni din acest an vânzările de notebook-uri au urcat cu 70%, iar cele de monitorare cu 460%.
Gadgeturi purtabile - o categorie formată în principal din ceasuri...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Compania Bolt a ridicat o finanţare 220 de milioane de euro şi se pregăteşte pentru listarea la bursă
- eMAG a adus încă 20 mil. lei la capitalul social al companiei din spatele platformei Tazz
- Daniel Slăvenie, CEO & partner, Limitless Agency: Piaţa românească de e-commerce a atins pragul de 7 mld. euro şi se află într-un moment de stabilizare
- Furnizorul de soluţii de IT şi software TNT Computers din Sibiu a raportat afaceri de 53 mil. lei în 2023, cel mai bun rezultat din istoria de 23 de ani a firmei
- Top 5 cele mai vizitate site-uri, 1 mai 2024