Tabloul consumului privat în aprilie 2022: Românii au cumpărat haine şi cosmetice, dar au mai puţine alimente, produse de mobilier şi electrocasnice în coş. Online-ul scade puternic, oamenii revin în magazine. Cifra de afaceri din comerţul cu amănuntul (cel mai important indicator pentru consumul privat) a crescut cu 3,7% în aprilie 2022 versus aceeaşi lună a anului trecut

♦  Este cea mai slabă evoluţie de după februarie 2021  ♦  Inflaţia începe să îşi pună amprenta asupra comportamentului de consum, şi e abia începutul. În...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.