Happy Tour mizează pe o dublare a veniturilor până la 143 mil. lei: „2022 este un an greu, poate mult mai greu decât ultimii doi ani“. Agenţia de turism a avut anul trecut un profit net de 1,7 milioane lei, după ce, în anul 2020, Happy Tour a raportat pierderi de aproape 5 milioane lei

Agenţia de turism Happy Tour, unul dintre cei mai mari jucători din piaţă, estimează anul acesta un volum al vânzărilor în creştere cu 110%, ceea ce înseamnă venituri de 143 milioane...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.