Analiză. Afacerile eMAG în 2021: 5,68 mld. lei, plus 5%, cele ale Altex 5,88 mld. lei, plus 16%. Se întorc consumatorii înapoi în offline? În 2020, primul an de pandemie, businessul eMAG a crescut cu 53% iar cel al Altex cu 26%

Rezultatele pe anul 2021 publicate în această lună de retailerii Altex şi eMAG - companii cu o prezenţă importantă pe segmentul de produse electro-IT (electronice, electrocasnice şi IT)...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.