Mitru Crişan, proprietarul lactatelor Diami: Anul acesta am bugetat afaceri de 18 milioane de euro faţă de 16 milioane de euro anul trecut. Puterea de cumpărare este mai redusă, produsele s-au scumpit cu 20-25% din cauza costurilor mai mari. Vindem produsele doar în România, în reţelele de magazine, am diversificat portofoliul de produse pentru aceste magazine

♦ Vom demara proiectul de modernizare a fabricii cu fonduri europene. Compania Teletext, ce deţine brandul de lactate Diami, controlată de antreprenorul Mitru Crişan, estimează...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola
Read this article in English on www.ZFEnglish.com

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.