Mircea Turdean, Farmec: Pe noi, mereu ne-au avantajat crizele. Contează pentru consumator că suntem brand românesc, cunoscut şi că avem preţuri competitive. Compania din Cluj-Napoca şi-a bugetat pentru acest an un avans al vâzărilor de 5-6% versus 2021

♦ Primele trei luni din an au fost dificile pentru business şi consum, fiind marcate de restricţiile impuse de autorităţi din cauza pandemiei şi de război, dar aprilie şi mai au...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.