Pagina Verde. Renunţarea la facturile pe hârtie şi introducerea semnăturii digitale au eliminat 47 de tone de carbon generat de activităţile de livrare ale eMAG. La nivel de ambalaje, retailerul online a introdus în circuit doar pungi de plastic şi cutii de carton din materiale reciclate şi reciclabile

eMAG, cel mai mare jucător din retailul online românesc, a renunţat complet la facturile pe hârtie şi a introdus semnătura digitală a contractelor, ceea ce a dus la evitarea generării a...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.