Fenomenul polonez din modă. Grupul LPP a ajuns la afaceri de 190 de milioane de euro în România, aproape dublu faţă de 2020. „România are în continuare potenţial uriaş de dezvoltare“. Retailerul polonez de modă LPP avea local, la finalul anului trecut, 101 magazine sub cinci branduri, este vorba de Reserved, Cropp, Mohito, House şi Sinsay

♦ Acesta din urmă este brandul cel mai extins, cu aproape 50 de unităţi ♦ România este a patra cea mai importantă piaţă pentru grup, contribuind cu 6,3% la totalul...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola
Read this article in English on www.ZFEnglish.com

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.